Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 4 november

Kategori: +++

sitter hemma hos mina kusiner i haninge, har spenderat natten här. det har varit jätte mysigt :) elin och jag har haft lite spa.. målat naglar, masserat och haft ansiktmasker! nu ska hon snart på träning och jag ska bege mitt hemåt och senare möta adam och emelie, vi ska käka mat ihop och sen kanske gå på bio eller titta på paradise hotel hos adam. vi får la se! det kommer bli awesome, det vet jaaaag! imorgon åker jag, kim och alexandra ner till katrineholm! imorgon kväll blir det samfest som dom självklart ska med på och sen på lördag har jag tjejmiddag! en grym helg, bara att jag jobbar både lördag och söndag... suger en aning kanske! menmen, sånt är livet! nu ska jag kila.
/f

Kommentarer

  • Din Björn säger:

    VILKEN FIN BILD!!!!!!DÖR:)

    2010-11-05 | 21:12:45

Kommentera inlägget här: