Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 9 november

Kategori: +++

sitter i soffan med beabuus. vi åkte bussen hem tillsammans runt halv 3 och sen dess har jag städat rummet,vi har ätit och nu sitter vi och slappar! blir lite plugg också, och sen en tur ner till duveholmshallen för att titta på lite innebandy! katrineholm möter flen, mittt fleeen. hihihi, ska bli kul och se. jag ska snart tvinga bea att hjälpa mig med matten :)
/f

tror inte jag kan beskriva i ord hur mycket du betyder för mig, du sitter just nu bredvid mig. hihi. men jag skriver här ändå.. allt vi har gått igenom har gjort oss nämre, och så mycket bättre! du hjälper mig upp varje gång jag faller, du finns alltid på min sida och du bryr dig så mycket om mig! och jag att du verkligen bryr dig. du är världens finaste människa och som du skrev om mig, värd det bästa! du är en vän av guld och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. alla borde ha en vän som dig, då skulle alla må bra. jag kommer alltid finnas för dig och jag vet att du alltid kommer finnas för mig. du är underbar, jag älskar dig! ♥ tack för att du är du..

Kommentarer

  • Bea säger:

    Men åh...! Men gud, åhhahah. åh.. Jag vet inte vad jag ska skriva..! Jag mår så bra av dig min fina!!! Jag kan inte förklara, du lyser upp mitt liv! Du är underbar <3 Love

    2010-11-12 | 10:27:54
    Bloggadress: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: