Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 10 november

Kategori: +++

jag har en liten liten sten över mitt bröst faktiskt.. får panik över allt jag måste göra! ett test imorgon som jag har ingen j'vla aning om vad det handlar om. men, livet  är bra ändå! haha. måste tänka positivt...
skolan var lång och tråkig idag, vi var på en rädda liv föreläsning som var 3 timmar lång och långtråkig. nu ska jag sätta igång och plugga. träning senare och efter det handbolls match!
/f

världens finaste ängel i himlen, världens finaste stjärna på himlen. du är så otroligt saknad per, jag saknar dig. varför hände det just dig det är något man alltid tänker på.. du är älskad från alla håll och kanter, vi vill bara att du ska komma tillbaka♥ fina per!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: