Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

julia bååth

Kategori: +++

är inte klok hon, nu har hon gått in på min blogg 2 gånger och ändrat min header! så fina bilder hon råkar sätta upp också! så snygg är jag visst, shiiiet. aja, nu finns det ingen ful bild längre och sista jag skulle göra är att berätta mitt lösenord till JULIA BÅÅTH. lilla fula unge  :D
blev inringd imorse att jobba och jag sa inte nej som jag borde gjort! jag vågar inte men jag ville, måste nog samla lite mod.. haha. jag ska snart iväg och träffa julia och stina!
ha en fin kväll gott folk!
/f


UPDATE: ledsen fellan men jag har hackat ditt lösenord igen.. fan va jag är AWESOME!
tog mig friheten att ta bort den gräsliga bilden på mig också
IN YOUR FACE!
hejdoooo

/ jullan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: