Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i will be stronger

Kategori: +++

nu ska jag börja ta tag i bloggen och börja uppdatera!
igår fyllde fina stina år, 17 hela år blev hon! jag tränade vid kvart över 5 med danijela,elin och lina. det var hur skönt som helst. efter träningen åkte jag till stina där alla brudarna också var, vi blev bjudna på mat och tårta! sen spelade vi lite kubb och jag,andrea och cattis var bäst! det var iallafall en suverän kväll.  kom hem från skolan för ungefär 1 timme sen, måste plugga massor nu. det är sjukt så mycket vi har i skolan! jag får ont i magen av att tänka på allt.. menmen.  i helgen ska jag till kalskoga på hundgrej, lina ska med! det kommer bli grymt. ikväll ska jag träna med lina igen, så skönt och vara igång nu!

en liten bild för att hylla dig min vän!


sjukt snygg, pusss på dig!


/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: