Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i´m not pretending

Kategori: +++

karlskoga med lina var hur kul som helst, roligaste var nog tågresan dit. tror vi störde alla som satt i närheten av oss och sen öppnades inte dörrarna när vi skulle ut och jag fick panik! började härja osv, haha. men vi kom av iallafall.
tillbaka till skolan igår, inte det roligaste precis. jag stannade med stina ett tag efter skolan för hon skulle ha hockeygymnasium lektion. sen kom mamma och hämtade mig. rickard kom och målade här hemma och efter en stund kom adam hit! vi åt mat och spelade 4 i rad, jag var bäst, hihi. när dom hade dragit så pluggade jag och sen gick jag och la mig, har feber och hostar mycket. halsen är inte på topp heller.. mitt immunförsvar som spökar igen!
jag vill sova men det är inte det lättaste, kallsvettas hela tiden! blir gaalen.. nej nu har huvudvärkstabletten sluta verka och då vill jag inte sitta vid datorn..
krya på mig, jaaaatack!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: