Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

you make me belive

Kategori: +++

jag mår bättre idag,vilket jag är väldigt glad över! fortfarande lite febrig och snurrig, men det går över.. magsjukan är borta iallafall. jag som vill titta på våran match ikväll men jag vill inte riskera att smitta någon så jag får hålla mig hemma helt enkelt. jag ska i vilket fall som helst till skolan imorgon och göra trafikprovet och hämta hem massa böcker men jag hoppas att vara helt bra tills imorgon så jag kan gå hela dagen. var faktiskt en vecka sen jag träffade mina vänner och jag kommer inte hinna träffa dom i helgen så skulle vara kul och få se dom imorgon vare sig det är 5 min eller flera timmar! jag är förvånad själv, men jag är hungrig! har inte känt mig hungrig på 3 dagar så nu är jag väl tillbaka, jippi!
see you laaater.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: