Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

som ett slag i magen

Kategori: +++

började 8.25 och slutade 11.35, skönt som tusan! åkte buss hem och sen dess har jag bara slappat framför tvn.
måste göra spanska läxan och läsa lite historia, känns inte så party..
ikväll blir det dubbelträning så min kväll kommer spenderas nere på duve.
igår tog jag och bea en promenad till mcdonalds för jag skulle lämna ett papper och egentligen pratat med elin som är chefens assistent , men hon var visst ledig så vi gick tillbaka hem till mig. adam och max kom förbi en stund också. lite senare mötte jag och bea emelie på ica sen åkte vi tillbaka hem till mig och lagade tacos, myste i soffan och snackade massor. hur trevligt som helst.
nu är det dags för en liten promenad med vovvisarna!
ni ska bara veta hur söta valparna är nu dom har öppnat ögonen,dom har börjat småbusat med varandra och kommer fram till en när man sitter hos dom. helt underbara svarta små skönheter!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: