Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

och så var det där med spanska

Kategori: +++

ja, spanska spanska spanska.. nu har jag verkligen försökt och få in skiten i mitt huvud och jag hoppas mer än allt i hela världen att jag klarar provet. var ute på en lång promenad förut med maja och henke, jag behövde en paus från spanskan och en promenad var riktigt behövligt för både mig och min hund. haha. måste dra igång med träning snart, börjar bli uttråkad! det kittlar i fingrarna gggalet mycket.
handleden börjar bli mer rörlig, men ont gör det. men det hör väl till, är man klantig så är man. jag är ju då inte lite klantig heller, sjukt så klantig jag är! men sånt växer man väl ifrån? eller...
nu måste jag plugga lite ännu mer spanska, det är det värt om jag får G.. om inte, då vet jag inte vad jag tar mig till.
aja, men vi höörs
PUSS

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: