Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

it´s enough now

Kategori: +++

värd fredag säger jag bara, haha.

  • jag har legat i fosterställning större del av dagen tack vare kramper i magen.
  • försökt äta midag men det gick inte tillslut, var tvungen att gå och lägga mig igen.
  • äntligen efter flera flera timmar släppte kramperna och jag hjälpte mamma med valpisarna.
  • ätit lite godis, inte bra alls faktiskt... sista jag behöver.
  • kollat på min mamma som försökte leka DJ här hemma, hon är allt för go den bruden.
  • blivit på bättre humör tack vare henne
  • pratat med gulligaste haza i telefon.
och nu ska jag gå och packa och sova. samling 10:45 imorgon! match mot mesta, krossa är bara förnamnet vad vi ska göra. min pappa kommer och tittar på matchen! mycket braaaa.
och veet ni, om två veckor ska jag,min kusin elin, min farbror och min pappa åka till romme och åka skidor och även sova kvar och åka en till dag! jag längtar, det ska bli hur kul som helst.

skön fredag, väldigt mycket gjort alltså. nej nu har jag inte tid med det här!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: