Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

if it were that simple

Kategori: +++

ytterligare en skoldag avklarad, bara 3 kvar.. gick i skolan till tjugo i 4 och tog sen bussen till stan och mötte tjejerna på sultans. det var jag,emma,cattis,maja, stina och julia. tillslut var det bara jag,maja,julia och stina kvar för dom andra drog. vi åkte hem till stina och pluggade och satt nog i 3 timmar med vårat samhällskunskapsarbete. jag och maja blev klara med våran del med lite hjälp från mvg barnet stina! imorgon ska allt in och vi har jobbat riktigt grymt för att ha fått det nästan klart under 1 dag.
kom hem för ungefär en timme sen och nu tänker jag gå och sova. det behövs, jag är hur trött som helst!
/f



en bild på några av våra svarta skönheter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: