Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hold on to it

Kategori: +++

glömde uppdatera igår, glömde att lägga in ett litet inlägg till min mamma som fyllde 39 år igår. hon fick en present av mig och christian. en riktigt bra en faktiskt! en jätte fin ring där det står vi älskar dig / christian felicia,  i ringen. men den är beställd och ska graveras så hon får den i handen om en vecka tror jag. sen har jag beställt mina converse som kommer om en vecka, från åkes skor.
ska snart åka och träna, behöver verkligen det! sen måste jag plugga svenska, hoppas hoppas läraren är sjuk imorgon också! då slipper vi provet, men det skulle inte förvåna mig om han kommer bara för att vi ska göra provet men han är ändå sjuk.
nu måste jag kila iväg!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: