Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

belive it

Kategori: +++

jag har lite panik över allt som jag måste ta tag i och ta ansvar för.. mycket i skolan,börjar snart jobba, är tränare för ett lag och ska ha koll på ett gäng 12-13 åringar på en cup,tränar själv.. mitt tips till mig själv är att tro på mig själv, och självklart går skolan först och kommer alltid göra. jag måste peppa mig själv till att inte " gå in i väggen" eller vad man ska kalla det.. men jag vill inte vara en stressad,ont i huvudet dygnet runt-tjej!
men jag ska klara det här! om jag klarar allt det här samtidigt, vad kommer jag då inte klara i framtiden..
jag är självklart hur glad som helst över att fått jobb och även glad för att vara tränare, men ibland får man en tänkeställare, kommer jag klara det?
jag har en familj som stöttar och tror på mig och även riktigt bra vänner!
jag ska klara det!

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: