Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

stunder av lycka

Kategori: +++

min midsommar var grym, riktigt grym faktiskt! var hemma hos julia och fixade mig sen gick jag hem till andreas och runt 6 åkte vi till midsommar/födelsedagsfesten. vid 23.00 åkte jag,andreas,linus, stina och petra hem till pontus en liten stund och efter det till julia en stund och senare tillbaka till där vi var först. vi dansade tills klockan var någon gång efter 3, då åkte jag och andreas hem till mig. igår var jag med andreas, vi var hos han och åt frukost med hans familj och sen åkte vi till staaf familjen och fikade och sen åkte jag och andreas med hans syster mikaela och andreas till flen. runt 7 träffade jag tjejerna och vi softade mest hela kvällen. jag gick hem runt halv 11 och somnade nästan så fort jag kom hem. idag har jag varit ute och åkt båt med andreas,bella och andreas! vi åkte ring och hade deet bra!
efter det åkte jag hem och duschade och gick ut med hundarna och sen åkte jag till andreas igen. vi spelade kubb och åt mat! nu är jag hemma och sitter i soffan :) imorgon vet jag inte vad som händer men det ska vara fint väder så jag ska soola iallafall!
/f






Kommentarer


Kommentera inlägget här: