Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag

Kategori: +++

igår fick jag en allergireaktion, mina ben börjades täckas av utslag och halsen började svullna. det var bara att stoppa i sig hur många tabletter som helst och efter det var man trött, riktigt trött. somnade nästan direkt när jag la mig. och det otroliga är att det har vänt, men jag tror att jag tog tabletterna i god tid så det hann inte utvecklas så mycket alls. nu måste jag sluta vara ouppmärksam med saker jag äter. men det kan varit, ett antal nötter,kokos, färgämnen, ananas.. ja något är det iallafall. läskigt tycker jag att det är!
vaknade 9 imorse, ska inte till skolan förens halv 1. känns så värt, elller intee.
nej nu är jag jätte hungrig, frukoooost.
/f



vårruset 2010!

snyggggaa flickor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: