Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

my only wish

Kategori: +++

hemma från köping nu, vi blev mycket senare än vad vi skulle blivit. men kvällen har varit galet kul. vi hade som sagt personalfest med personalen från både köping och arboga! vi blev indelade i lag som vi sedan gjorde saker med hela kvällen. mitt lag vann 10-kampen, så jävla bäst! jag fick ett pris ; årets servicemedarbetare! att jag alltid ler och ser gästen typ.. ja, blev chockad och såklart hur glad som helst! men det bästa utav allt var att jag träffade tobbe från en annan del av köping!!! han sa käften till mig för att jag skrattade, haha. det gjorde hela min kväll. vi åt mat och hade dragkamp och massa mer! bussresorna var galna, dom som var tillåtna att dricka, dom drack.. haha! men nu är det sängen som gäller, jobba imorgon.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: