Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

it´s okey

Kategori: +++

söndag och helgen är över! känns som om min helg har gått åt till att jobba.. men i fredags var det party hos mallsan i klassen och det blev nog lite för mycket party för min del..hehe. mamma kom och hämtade mig och sen gick jag och la mig! tror jag gick upp runt 8, gjorde ordning matlåda och sen vid halv 11 åkte jag iväg till jobbet. jobbade till runt 7. jag åkte hem och duschade och sen drog jag och hälsade på tjejerna som var hos julia, men det var bara en kort stund. jag var så trött. jag skulle lägga mig och kolla på en film men jag hann inte se så mycket, jag somnade direkt och vaknade en stund senare och då borstade jag tänderna och gick och sov.. hur skönt som helst!
och idag vaknade jag av väckarklockan halv 9. vid 10 ska jag åka och jobba igen, slutar 8 ikväll och då blir det massa massa plugg som gäller..
/f

såhär borde alla ha på armen, inte bara stinisen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: