Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

det finaste jag vet

Kategori: +++

sov hos andreas igår, åkte hem till mig imorse klockan 6 när han åkte till jobbet. det var väldigt länge sen jag gick upp så tidigt, såg ut som en zombie gjorde jag också. stackars andreas som fick se mig, haha. somnade om hemma till 11 sen gick jag till maja och så gick vi tillsammans till djulö där emma och stina var också. vi åkte till nyköping runt 2, maja fyllde i sin tattoo!
nu ligger jag i soffan med mamma.. imorgon ska jag och mina vänner till djulö klockan 10!
/f

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Hej Felicia! =)

    Fiin blogg du har!

    Haha, zombie, var nog inte synd om honom ;-) Vi ses på Midsommar !?! Kraam

    2010-06-22 | 22:39:50
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/8508

Kommentera inlägget här: