Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

att höra hur du andas

Kategori: +++

ärligt så vet jag inte varför jag är vaken! för sent för att vara felicia linnea denniesdotter österberg (;  men jag är inte trött, jag ligger i sängen och tänker på allt möjligt.  jag tänker på framtiden, om min högsta dröm om att bli soldat, alla tycker nog det är världens töntigaste dröm men jag vet inte varför jag fastnat för det. polis vill jag också bli men det som stoppar mig med att bli soldat är att man är borta mycket, för jag vill inte vara soldat i sverige och då lockar polis mig mest. att lämna min familj och vänner över 1 år det vet jag inte om jag skulle klara. jag har alltid tänkt att göra lumpen och sen söka mig vidare men sen kom tanken upp att åka till USA ett år och vara au pair. eeeh, jag ar ytterligare 2 år på mig att bestämma mig!
idag har jag jobbat från 11.30 till 20.00. blev inring igår men det gick fintfint. efter det åkte jag hem och duschade och fixade lite. sen åkte jag hem till emma där maja, stina och adam var. vi satt och softa vid datorerna och kikade på tv. när jag kom hem kollade jag på dear john som alla andra tjejer redan har gjort, och jag grät inte en tår.. vet inte vad felet är på mig, men jag kan inte gråta till filmer. det måste vara mer äkta för min del.

aja, nu kommer mina vänner klaga på att det här är ett långt inlägg men det är är min blogg och ni behöver inte läsa :)
/f

Kommentarer

  • Frida säger:

    Såg att du funderar på att bli au pair - kul! Jag var själv au pair i USA och saknar det varje dag. Kan verkligen tipsa dig om att åka! fick en familj genom Cultural Care i San Francisco, ta chansen!



    //Frida

    2010-06-16 | 09:45:02

Kommentera inlägget här: