Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hela livet vill jag ge

Kategori: +++

uppdateringen är inte på topp iallafall men inte så lätt när man har en grym sommar!  sen har vårat internet varit trasigt i en vecka, så då kan jag skylla på det! senaste veckan, har jag jobbat och varit med nära och kära! igår åkte jag,maja,stina och julia till flen! sabina fyllde i fredags så hon firades. det var helt underbart att få träffa alla igen, var nog länge sen jag var så lycklig. har nog själv inte insett så mycket jag saknat dom. fina människor! ♥
idag jobbade jag och nu sitter jag hemma och tittar på fotboll, heja spanien!
nu har jag en vecka framför mig med jobb sen nästa vecka flyger jag och mamsen till aiga napa! sen 3 augusti flyger jag och pappa till alanya,  gud så jag längtar! det ska bli underbart skönt :D  hoppas vädret här i sverige blir sämreeeee, hihi.
nej nu orkar inte jag inte skriva mer :) 
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: