Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

great summer

Kategori: +++

jag åkte upp till sthlm i tisdags, överraskade min käre far på sin 39årsdag!  nästan hela våran släkt överraskade honom genom att alla kom till o´learys där han var med mina bröder och anna-karin. det var jätte kul och bäst av allt var att få träffa mina nära och kära igen, träffar dom så sällan så! jag tog tåget hem igen vid 10. emelie sov hos mig och igår jobbade jag vid halv 12 till kvart i 3. sen kom emelie och mötte mig, vi tog en sväng förbi henne och sedan hem till mig igen. bea kom och gjorde oss sällskap och vi grillade och hade det mysigt! runt halv 9 drog vi iväg till bion, eclipse! och galet så bra den var. bästa filmerna som finns helt klart.
idag ska jag, emelie, cristian och magnus upp till sthlm och titta på hammarby-elfsborg! det var ett bra tag sen jag var på hammarby match så det kan inte bli bättre :)
nu ska jag snart börja traska mot stan och möta empaaaa.
/f



Kommentarer


Kommentera inlägget här: