Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

that way you make me feel

Kategori: +++

första skoldagen för denna termin. kan inte säga precis att den var ansträngande. började 08.25 slutade halv 12, vi tog bussen in till stan och åt lunch på sultans. sen åkte jag och stina tillbaka till skolan för jag skulle ha spanska och hon tyska men nej för när jag kommer fram så har vi inte spanska så då åkte jag tillbaka till stan igen. jag mötte maja,julia,cattis & andrea och vi gick runt ett tag till på stan.

på denna bild äter dom korv:

fett snygga assåå


på den här bilden provar andrea sin nya mössa hon köpte.


fett snygg den med..

kvällen spenderade jag med maja,julia och emma vi tittade på en film och sen gick jag hem med majsan. måste nog skriva att stina var där i 5 minuter sen jag kom också, annars får jag en kommentar om det :) nu sitter jag i soffan och mår illa, alltid något fel på mig alltså! min mage värker också.. buhu. maja har gjort så jag är värsta beroende av paradise hotel, inte bra.. så nu måste jag hålla mig vaken till det även fast jag är hur trött som helst.

vi höörs.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: