Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

that feeling

Kategori: +++

matte provet avklarat, kan ju inte säga att det gick jätte dåligt och inte heller jätte bra. men men, jag tycker algebra inte är så himla lätt så. vi hade bad i skolan idag också, var ett tag sen man badade med skolan, men det var faktiskt kul. vi livräddade, och julia var gaalet snabb alltså.. jag hängde inte riktigt med i svängarna, hihi.
efter skolan drog jag,andrea,julia och stina till stan och tog en fika på sultans, emma kom och gjorde oss sällskap också! vi mötte även majsan och hennen papi på sultans. jag har fått jobb, hehehe. jag börjar redan i april och jag ska jobba på mcdonalds hihi. jag är faktiskt glad, det var ungefär 200 som sökte och 20 fick jobb och jag är en av dom. det måste ju vara braaa =) hoppas det går bra.
nu är jag grymt taggad till match på söndag och om jag eller nicole gör mål ska vi göra en måldans vi har kommit på. så ni som tittar kan ju hoppas att någon av oss gör mål för sen dansen vill ni bara seee.hehe.

nej nu måste jag ta tag i spanskan tills imorgon.
PUSS

bild från våran bal 2009, ida,jag,lovisa & medina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: