Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

you suck

Kategori: +++

rätt så okej dag i skolan, inte så värst jobbig. vi hade iallafall våran första trafikteori lektion.. vi började med att komma 15 minuter försent för vi inte hittade lokalen! tror vi gick runt i hela j'vla skolan för att hitta den. kändes ju inte så värst party att kliva in där när dom redan börjat men det gjorde vi iallafall. jag och majsan!
men det känns som om det kommer att bli lite jobbigt, för det är himla fort vi ska läsa och sedan ha läxförhör på det vi läst. men det ska vi nog klara av.
träning med småtjejerna sen, känns som om jag ska träna med dom också! hur skönt som helst och få springa av sig och skjuta av sig lite ilska. om ni inte provat det så prova spela innebandy och skjut så j'kla hårt du kan, man får av sig lite ilska! riktigt bra alltsåååå.
jag har fått världens gosigaste hund kan jag säga er, hon sover i min säng,hon kommer och säger godmorgon när jag vaknat och hon pussas.. såhär var det innan hon sov alltid på golvet/låg alltid kvar på golvet tills jag gick ner och hon pussades aldrig. något har hänt, men glad är jag för det! min vackra underbara hund zelinn.

nu blir det samhällsplugg och kika lite på engelska glosor!
PUSS

jag var 11 år när jag fick zelinn, kan ni tänka er hur lycklig jag var och fortfarande är.

en fullvuxen zelinn, fortfarande lika bäst.

människans bästa vän. helt rätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: