Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

save me

Kategori: +++

har spenderat som senaste dagarna med mina fina vänner, därför det inte har varit så bra uppdatering. i lördags var jag,stina och maja på 20års fest sen sov vi hos maja sen på söndag sov vi hos stina och då kom även cattisen. igår var jag på mina små tjejers träning först och sen åkte vi ut till cattis och andrea. andrea och jocke kom hem från åtvidaberg igår! vi kollade på film och myste. idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men något blir det nog. funderar på att bjuda hem dom till mig.imorgon bitti ska jag vara i duve för det är någon dag för barn där, där dom får prova på olika sporter. jag ska stå och vara "värd" för innebandy, såklart!
nu ska jag ta tag i mitt spanska pluggande... usch och blä och fyyy. 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: