Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

inte ens värt det.

Kategori: +++

hemma från flen nu! tog en promenad från bussen hem, det var skönt! kändes bra och gå och tänka för sig själv. jag är en sån som egentligen kan släppa det mesta och gå vidare men ibland är det svårt, som nu. när människor verkligen går för långt för att bara förstöra.. då har jag så svårt och släppa det. men som mina vänner säger, det är inte ens värt det. nej det är det inte, och det måste jag få in i huvudet.
jag känner mig febrig och dålig men jag ska träffa tjejerna ikväll så det är bara att bita ihop och hålla ut. jag vill träffa dom såklart, jullan kommer ju hem idag! och hon har varit saknad, riktigt saknad.

ska hoppa in i duschen och piggna till, det behövs!
vi hörs
PUSS

/ f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: