Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i give you everything i have, the good, the bad.

Kategori: +++

godmorgon!
idag är foten mycket bättre, jag har tagit bort bandaget också för att se hur den ser ut och det är inte så farligt svullet längre. det kommer gå galant ikväll!
jag är taggad som tusan till kvällen, gipsflickan!
jag har legat i soffan och myst med min älskling zelinn hela morgonen och snart ska jag ge mig iväg till duschen.. undra hur det kommer gå! wish me luck..
senare idag bär det av till min lilla jullibull och ännu senare till vingåker. grym är vad min dag kommer bli!
höörs
PUSSS

mys i soffan! (den feta armen på zelinn är mitt gips, hihi.)

Kommentarer

  • Nina & Simba säger:



    Skickar en Alla hjärtas dag - krya på dig (armen)



    Varm kram från oss

    2010-02-14 | 21:36:35
    Bloggadress: http://www.euraiser.hundbenet.se

Kommentera inlägget här: