Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 7 december

Kategori: +++

dagarna flyter på som vanligt, skolan suger! men får tänka att snart är det lov, som varar i nästan 3 veckor. kan inte bli bättre. jul och nyårsafton och ja en massa roliga saker. ska dra igång och plugga nu om en liten liten stund. tänkte först bara slå en pling till min pappa! som jag ska spendera helgen hos eftersom på fredag är det idolfinal, som jag ska gå på med emelie. superbäst faktiskt. sen ska jag plugga matte med charlotta som ska hjälpa mig! sen får vi se vad resten av kvällen och söndagen har att erbjuda. det blir en braabraa helg!
pluggdags nu....

varsågod moaleee









bilder sen i lördags, känns som om jag alltid lyckas så bra på bild! tänker nog mest på sista bilden.. sjukt!

/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: