Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 28 december

Kategori: +++

kan ju börja med kommentaren till förra inlägget där frågan var om jag skulle åka själv till sthlm! jag ska inte till sthlm bara för att shoppa jag ska till min pappa och sen shoppa när jag är där ;D såklart med kompisar! så mobbad är jag inte så jag åker upp själv! och nu är jag inte heller själv för jag har lilla zelinn med mig också, haha.

det gick bra att jobba igår, jobbigt men det gick! ont i benen som tusan efter 9 timmar får man, det hade jag glömt att man fick. blev hämtad av mamma och peter och vi åkte vidare till deras vänner, vi åt middag och sen satt vi alla i soffan i några timmar. vi åkte hem runt 22. och vid 23 toksov jag kan jag säga... helt slut!
vaknade för en stund sen, hade hoppats på att sova lite längre iallafall! menmen. förkyld är jag... STINAAA, ditt fel ;D
aja, jag åker runt 2 idag, är så sjukt trött så orkar verkligen inte stressa iväg.
ska nog dra på några one tree hill avsnitt nu!
/felicia

otroooligt snygggggg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: