Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

LISTEN TO YOUR HEART

Kategori: +++

skoldagen gick fort, skönt som tusan. kom hem och la mig i sängen och sov några timmar, huvudvärken är fortfarande inte borta. undrar när den ska släppa..en vacker dag förmodligen! nu väntar jag på att jag ska ta tag i lite plugg. sova tidigt och imorgon har vi sovmorgon och så är det ju FREDAG. helt underbart. helgen ska spenderas här i katrineholm men mina underbara vänner. var först tänkt att åka up till sthlm och plugga massormassormassor men jag behöver en helg med mina fina. det blir bra, ska plugga ändå även fast jag är hemma. haha, jag snackar massor om plugg nu.. förlåt men jag gör inte så mycket mer än att plugga när jag kommer hem från skolan! kul liv, javisst.
men efter jul ska det vara över och allt som vanligt igen, hoppas jag!
jaja, ska väl ta tag i det där hemska pluggandet.
puss och kram
/f

förövrigt ganska så söta på en fotografiskbild lektion. vi får alltid till det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: