Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

wake up

Kategori: +++

kom hem igår runt 9, satt och läste igenom massa papper som jag ska kunna nu när jag utbildas. gick och la mig runt halv 11 och somnade på direkten. vaknade av väckarklockan runt 9. gick upp och fixade mig och åt lite frukost. runt 11 var jag på mc och jobbade för första gången i mitt liv. det gick jätte bra! jag fick städa, lära mig var allting var och sen fick jag stå i kassan med min handledare en liten stund. imorgon ska vi stå i kassa hela tiden och även på söndag kan jag tänka mig. det känns bra, jag ska ge allt nu för att lära mig fort.

ikväll ska jag umgås med bea förmodligen emelie också, hoppas jag! mina andra snygga vänner ska ut och parta i julita men själv måste jag stanna hemma och vakta valpar. sen börjar jag klockan 10 imorgon och jag vill sova en hel natt så man ser utvilad ut.  nu ska jag hoppa in i duschen och sen möta upp bea!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: