Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

let me sign

Kategori: +++

gårdagen blev inte alls som jag hade planerat, den blev mycket bättre! jag åkte in till stan runt 3, gick runt och letade efter en jacka och jag hittade en tillslut, en svart från jc! inte en affär jag brukar gå in i egentligen men jag hade varit på alla andra och inte hittat någon så jag gick in där och hittade en jag verkligen gillade. kim och alexandra kom in vid 5, vi hämtade biobiljetterna och gick och åt. vi tittade på bio och sen åkte vi hem till alexandra. vi har skrattat och hållt på hela natten, det var grymt roligt. vi somnade runt 4 tror jag. nu ligger jag i sängen medans kim leker stylist på alexandra.. haha.
hemfärd till katrineholm ikväll och imorgon jobb..

idag är det ingen vanlig dag heller, min bror christian fyller 19 år idag! GRATTIS BÄSTA DU.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: