Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

does it take your breath away?

Kategori: +++

den här dagen har inte varit min bästa än så länge, men jag hoppas den får en vändning snart. jag ska sola med maja och stina innan jag ska ner till hallen för ikväll har kib avslutning för alla ungdomar. så jag ska dit för att vara ledare för tjejerna eftersom jag inte spelar själv i ett ungdomslag.
jag måste få in mig något att äta snart så jag hinner! jag vill börja träna på friskis igen.. först måste jag flörta med min gulliga lilla pappa om han kan köpa ett litet träningskort till mig..hihii. börjar bli lite uttråkad för jag älskar att träna, och nu när jag inte äter onyttigt vill jag ha starka resultat med både muskler och annat! så pappa om du läser det här så tycker jag att du kan ringa mig! hihi (a)
imorgon är det sista skoldagen för sen är det helg! grymt skönt.
ha det braaaa (:
/f

den där solen kan ju få komma fram igen, tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: