Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

this is our party

Kategori:

jobbonsdagen är över och jag sitter på tunnelbanan påväg till pappa. ska låna deras internet och samtidigt ska pappa hjälpa mig med en massa saker som jag inte riktigt förstår mig på. 19.30 är det dags för ett bodypump/spinn- pass! 75 min, ska bli kul att se hur de har lagt ihop det. torsdag imorgon och den stressiga delen veckan är över så imorgon är det inte alls lika mycket på konferensen som vi haft innan. skönt! har fått världens bästa kollega som heter amanda, det gör hela saken mycket roligare även fast det är stressigt! på fredag är det dags för en del av österbergs släkten att åka på spa, ska bli så himla skönt. massage, hotell, härligt sällskap och en massa sömn. längtar som tusan! 13.30 på fredag drar vi ut till nynäs havsbad. hoppas ni får en bra onsdag nu ska jag snart kliva av tuben, puss ♥

en av valpisarna hos mamma, dör så söt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: