Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 23 december 2013

Kategori: +++

 
kan ni tänka er att imorgon är det julafton!? det är plus-gradigt ute och ingen snö så långt som ögat kan nå. vilket är synd, hade sett fram emot en jul med snö nu innan jag åker iväg. men på onsdag får jag se snö uppe i sälen, fast det är inte mycket där heller alltså. just nu sitter jag på jobbet och gör nada ingenting nothing alls, fattar inte ens varför vi ska ha öppet i receptionen på dessa klämdagar. jag har sett kanske 5 människor gå förbi receptionen idag varav 3 st är från en flyttfirma som ska flytta ett företags saker. jag är galet trött också men det finns det en förklaring till! världens bästa kim kom hem igår från LA så vi var ett gäng som överraskade henne med blommor, champagne, choklad, skyltar med sniigga bilder på henne och massa ballonger. som jag har längtat efter henne! hela kvällen + natten spenderades hemma hos kim tillsammans med resten av hennes vänner, vi blev bjudna på middag och sen så satt vi och pratade om allt vi missat sen sist till klockan var på tok för mycket! det hela resulterade i 3 timmars sömn. meeen idag ska jag ta tåget ner till mamma för att fira minijul. imorgon ska jag, mamma och peter först på julaftonsfrukost hemma hos tottan, david och viggo och sen ska vi bara vara hemma och byta juleklappisar och ta det lugnt. måste erkänna att jag inte är en julfantast så, men umgås med sina nära och kära är aldrig fel. hoppas ni får en fin jul! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: