Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 10 oktober 2013

Kategori: +++

hej på er! måste erkänna att för stunden är jag väldigt trött på livet, ett liv med ryggont är inget jag önskar någon. mamma, jag avvundas dig! det är inte alls skönt någonstans och verkligen allt blir svårt. det märkte jag när jag kom till jobbet i tisdag och skulle ta upp våra tidningar från marken (som jag gör annars dagligen) det gick ju inte riktigt. töntigt exempel men det jag menar är att inget fungerar riktigt som det ska. egentligen så ska jag inte klaga på att jag har ont i ryggen, finns folk som har det tuuusen gånger värre men det är jobbigt för mig.. stolt över mig själv då jag jobbar ändå, pendlar mellan att stå, sitta och gå runt lite. finns inte något som är bättre än de andra egentligen. haha, gud vad jag ångrar att jag åkte gokart. aldrig igen aldrig igen. annars då? jo annars så är livet förjävla bra! min finaste bästa gulligaste elin har äntligen fyllt 18 år. så på lördag ska damen ha fest! kan bli intressant. kommer nog bli svinkul! på söndag fyller vår andra kusin oscar 7 år, så då är det kalas som gäller. kan inte fatta hur fort tiden går. det är mindre än 1 månad kvar nu tills jag blir 20 år. jag tänker mig fortfarande som18 år, haha. kommer kännas jätteolagligt att gå in på systembolaget. men vad spännande det ska bli! nu ska jag återgå till att jobba med lite nya bokningar. hoppas ni får en toppen torsdag, snart helg! wohooo. ♥

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Fortsätt med känslan av att det är OLAGLIGT att gå in på systemet :-)

    Längre tids ryggont är inte att leka med....men du har tagit det bra och varit mycket duktig ocj jobbat ändå.
    Stolt över dig!

    Puss & Kram / mamsen

    2013-10-21 | 18:49:05
    Bloggadress: http://lovelymegan.se

Kommentera inlägget här: