Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sunny sunday

Kategori:

söndag igen, lika deprimerande som vanligt att vakna upp på en söndag. fast man får göra det bästa utav dagen. jag sov över hos elin tills idag och imorse gjorde vi världens mysfrukost med scones, hallon osv! nu snart ska jag hjälpa henne att fota lite utomhus. hon är så duktig! om jag inte hittar någon fin tavla snart ska jag be henne att fota något häftigt som jag kan ha på en vägg som jag måste ha en tavla på för det är för många hål.. kl 15.30 är det bandyfinal på tv4 som gäller, bajen mot sandviken. sen ska jag åka hem till my crib igen, johan falk ikväll och jobb imorgon. en hel veckas jobb nu sen nästa vecka är det ledigt från och med halva torsdagen fram till måndagen efter. underbart! men ha en underbar söndag fina vänner ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: