Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

boxpass

Kategori:

det var det sjukaste boxningspasset jag har varit med om. jag ligger på golvet hemma och skakar i varenda liten muskel! jag fick en sjuk energi av pre-workouten så jag kunde köra till 110 %. fick mycket beröm av ledaren vilket gör mig jätte glad. försökte prata med kim efter men jag var så speedad och fick ut alla ord på samma sekund så jag tror inte riktigt hon fattade vad jag sa. men vi kom fram till att hon skulle komma hit ikväll iallafall, haha. ska försöka få i mig lite käk sen tänkte jag faktiskt ta mig en promenad runt här i området. har aldrig gjort det så skulle vilja se vart jag egentligen bor. försökte ta en bild på mig själv för att visa så svettig och äcklig jag är men jag var så fruktansvärt inte söt så jag struntar i det, haha. istället får ni en bild på världens bästa träningssätt. ha en fantastisk lördag! puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: