Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

vill ha fredag

Kategori:

den här veckan går för sakta..det är bara torsdag imorgon! vill ha fredag, nununu. imorgon ska jag hjälpa en fotograf som ska fota alla våra lokaler på jobbet. vi ska möblera i varje sittning i varje lokal.. det kommer ta hela dagen men de gör mig inget, det blir nog roligt. det händer massa grejer på jobbet som är spännande och utmanande. men de är lite rörigt bara fast de kommer nog bli hur bra som helst. snart tror jag elin ska dyka upp och lämna något här hemma. tills de ska jag bara slappa, tänkte dra mig till gymmet ifall huvudvärken släppt och elin har åkt. är sugen på lite konditionsträning och armar! och alla andra muskelgrupper. det blir bra! snälla låt torsdagen gå fort så de är fredag snart. ha en trevlig kväll.

 

Kommentarer

  • Erik säger:

    Hej Felicia som jag förstod att du heter, Erik heter jag och vi hånglade på amba förra fredagen. *smask* Vill du träffas igen så svara på detta, inom parantes (sugen)
    Puss på pannan/ din Erik

    2013-02-28 | 18:21:42
  • Felicia säger:

    Kim släng dig i en vattenpöl

    2013-03-01 | 12:32:13

Kommentera inlägget här: