Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sunny day

Kategori:

söndag igen och en jobbvecka är på ingång. skulle behöva lite längre helg då jag idag vaknade och har blivit jätte förkyld och hostig. men det blir säkert bättre tills imorgon. ska kämpa emot mig själv och hålla mig borta från att träna idag. vill inte bli värre för jag har en grym nästa helg framför mig. i fredags jobbade jag till cirka 14.30 sen mötte jag upp kim på stan. vi gick runt lite innan vi åkte till gullmarsplan och mötte upp alexandra. det inhandlades lite käk och annat, sen tog vi tunnelbanan vidare till mig. vi käkade lite god mat sen satte vi igång och fixade oss inför kvällens utgång. maria kom efter en stund och gjorde oss sällskap. det förades lite hos mig innan vi rörde oss mot stan. utgången var helt klart lyckad! länge sen jag hade så roligt. jag och kim kom hem till mig på tok för sent men det var det värt. vaknade efter 3 timmars sömn ungefär, då var det dags för att åka till ett lekland med alma. haha, det var inte de bästa man kunde göra sådär dagen efter. kvällen spenderades med familjen. nu ligger jag hemma i sängen med öppet fönster en stund, vill ta del av solen som visar sig så fint idag. ha en toppen bra dag i solen, puss!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: