Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

don´t lose who you are

Kategori: +++



dagarna flyter på och jag har inte haft ens tanke på bloggen! men nu ligger jag i soffan hemma hos pappa och för första gången på länge bara tar det lugnt på riktigt. jag måste vara kvar här tills imorgon för då ska jag äntligen hämta min balklänning som har sytts upp och lite annat. den är tokfin! idag lämnade jag av pappa och anna-karin vid golfbanan och sedan åkte jag för att leta upp ett par skor och lite andra saker till balen. hittade allt jag skulle och såklart lite mer. de andra dagarna som gått har jag bara haft det underbart med fina människor! men nu är det snart dags att sätta igång med allt plugg som måste göras men också samtidigt hinna med allt som har med studentgrejer att göra. jag har en bra helg framför mig, ska få träffa saknade vänner och familj och hundar. sen såklart händer det en massa roligt också. nu ska jag försöka skriva klart på lite arbeten. puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: