Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 29 januari, 2012

Kategori: +++

sitter i soffan och tittar på film, älskar när man kan sitta i soffan och äta frukost hur länge som helst. bara liksom slappa järnet. om en liten stund ska jag göra i ordning mig för att kila ner till hallen och titta på mitt lags match mot flen! kommer bli en stenhård match som vanligt tror jag. senare kommer några brudar över till mig och spelar lite bingolotto, här ska det vinnas pengar! hihi. igår var jag i norrköping med bea och hennes syster isabelle, jag lämnade tillbaka lite saker och även köpte nya träningskläder. nu blir jag ännu mer taggad på att träna, haha. älskar att ha nya träningskläder. nu är det bara ett par bra träningskor som ska köpas! när jag kom hem övningskörde jag och mamma en stund, det gick galant! hoppade av hemma hos carro och spenderade kvällen där med henne,hennes lillebror tobbe och zelinn. riktigt mysigt hade vi det! nu ska jag kila och fixa lite i köket.
ha en bra dag♥

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: