Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 9 januari, 2012

Kategori: +++

hade en grymt bra kväll igår med maja & sarah. jag och sarah sov över där också, vi vaknade halv 12 imorse och gjorde en perfekt sista jullovsfrukost. imorgon börjar helvetet igen. nytt läsår, och nu jävlar måste jag ta tag i allt som har med skolan att göra och även körkortet. tänker ägna mitt liv till det och träning. jag vill ha min envisa sida till saker jag tycker är tråkigt också.. eh, gäller att kämpa. skolan och körkoret ska gå först! så är det bara. ikväll ska jag träna innebandy, vi har match på onsdag men jag tror inte att jag kommer få spela nu direkt. men det skulle vara kul. men som sagt, har ju inte tränat någonting. men jag ska allt visa vad jag kan ikväll.
nu ska jag hämta ett stort fett glas med vatten! ha det fint


bild från nyårsafton

Kommentarer


Kommentera inlägget här: