Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 6 februari, 2012

Kategori: +++

helgen är förbi och en vanlig skolvecka har redan börjat. min helg har varit den bästa men samtidigt den sämsta..smällar man får ta, hehehe. igår kikade jag på innebandy en stund nere i duveholmshallen och senare under kvällen kom det några snygga flickor hem till mig och myste. idag stannade jag hemma, mitt huvud är otroligt tungt och jag mår illa varannan kvart. mitt internet är sämst så när jag försöker kolla på filmer på internet hackar det sönder. jag försöker istället sova men det går inte så bra det heller.. så mitt i allt illamående började jag bygga ihop min klädställning och vipps så var den klar. jag borde bli byggare, är otroligt bra på det där. hihi. hoppas att jag mår bättre till kvällen! ska försöka ta mig ut på en promenad och även lite övningskörning. påtal om övningskörning så gjorde jag ett trafikteori prov på internet igår, smack sa det 61 av 65, den ni! tänk om jag skulle kunna just få de frågorna som jag faktiskt kan riktigt bra. och på ännu mer tal om det så ska jag nog läsa lite i teoriboken nu, så jag också lär mig det andra..
krya på mig!


jag ville ju också vinna en resa till thailand på bingolotto igår...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: