Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tillsammans kan vi få någonting att hända

Kategori: +++

godkväll på eeer!
att jobba gick fort och bra för mig och stinisen, vi lekte och hade det kul med barnen. vid 8 körde vi ett step-pass som var otroligt jobbigt men också så himla kul! inte dåligt svettigt man var efter. så det ska vara absolut! sen är anna som håller i de flesta passen jag går på helt fantastiskt bra på det hon gör.
imorgon är det skola fram till... gud jag kommer inte ihåg! runt 2 tror jag att jag slutar. på kvällen kör jag och stinisen ett boxningspass! det om något är extremt jobbigt... haha. sen ska jag vila hela helgen, kanske blir någon promenad och så. men det går bra ändå, äter ändå inget onyttigt och äter bara en måltid om dagen. de andra två består av shaken. måste intala mitt egna huvud att det är okej att inte träna ett par dagar, har fått någon putt i huvudet för stunden. men det går nog över! fast tränar glädjen vill jag behålla. nu ska jag plugga, nattinatti.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: