Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

it will knock you down

Kategori: +++

träningen idag gick superbra! jag är inte riktigt på topp efter så långt uppehåll men jag ska kämpa mig tillbaka. jag ska fan bli den där braiga backen igen. måste få tillbaka mina skott också.. dom är någon helt annanstans nu alltså. haha!
jag fick skjuts av gulliga stina till och hem ifrån träningen, hon och jullan tog en powerwalk medans jag lirade lite.
imorgon ska jag få med stina att göra afropowerdance med mig! det var så kul så jag tycker att hon ska testa det med mig nu när maja ligger hemma med en heffaklump till fot. imorgon är det skola som vanligt, sen ska jag försöka komma loss och få åka med mamma och tittade om lilla zelinn har valpisar i magen.
nej nu ska jag plugga lite!
nattinatti ♥
/felicia

blir så sugen på de mörka håret ibland.. kan inte bestämma mig! åååh. hjälp någon!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: