Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 4 juli

Kategori: +++

det gick inte bra att jobba... min handled svullnade upp och blev blå. och det började sticka ut saker från ena sidan. jag blev livrädd, fick hoppa av båten och åka med pappa till akuten. fortfarande inget skelett fel. men det känns fan inte bra alltså. något är fel, gör ondare än någonsin nu. menmen, allt blir bra tillslut. suger att inte kunna jobba. jag måste ha pengar... men det löser sig! imorgon ska jag till doktorn igen och få ett läkarintyg och sen ska jag till haninge där jag och pappa ska fixa nytt pass till mig. så jag får åka till alanya ens! sen ska jag nog träffa alexandra och spendera ett par dagar med henne :) blir grymt! sen hoppas jag att mina böner till gud går fram och att min handled är bättre. ska fortsätta titta på johan falk nu!
/felicia

så vackert ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: