Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 3 december

Kategori: +++

sjukt det känns att skriva december, sjukt att det är december! tiden går otroligt fort. snart tar jag studenten och kastas ut i vuxenlivet, blandade känslor där. men det ska bli spännande och få uppfylla sina drömmar och inte ha några måsten. men iallafall, jag börjar sakta men säkert bli friskare.. ibland ett steg framåt och ibland ett bakåt! senaste steget var bakåt och kom igår.. jag tappade all smak och lukt. så känns lite meningslöst att äta nu, haha. jag tänker mig hur maten smakar vanligtvis. peter tycker att jag ska trycka upp vitlök i näsan men njaaa... får suga på den karamellen om det inte blir bättre snart.. haha. igår kom isadora förbi här hemma för att umgås med mig lite, det var supermysigt! lite senare kom bea och vi åkte runt lite i bilen, mötte upp mina vänner och lite andra. somnade sent och hade nattskiftet med valparna vilket resulterade i lite sömn.. väcktes av mina kära lilla zelinn runt 10 som skulle ner ytterligare en gång för att titta till sina valpar så då kändes det meningslöst att somna om. dagen har spenderats på "stan" med maja,sarah och emma, i min soffa med maja,sarah,haroun och peter framför hangover 2. mysig dag! bra dag! skulle varit bättre om jag kunde andas bättre! men vad gör det om 100 år? imorgon blir det innebandy nere i duveholmshallen hela dagen. först derby mellan katrineholm och flen och sen ssl match! också en bra dag. ha det fint!

takida ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: