Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 25 oktober

Kategori: +++

känns inte som om det går framåt? men det gör det säkert.. piggare är jag iallafall! ett plus. tack vare tabletter lever jag, såfort dom slutar verka slutar jag nästan leva. då gör det så ont från halsen enda upp till öronen. idag sov jag till 12, underbart skönt faktiskt. och jag bar ner mina böcker jag har hemma, men om jag börjat plugga än är en fråga.. har ingen ork, men måste väl ha någon ork någon gång. kommer vara så mycket efter så jag nästan vill börja gråta... nejnej, inte gråta inte! om man tänker efter så kommer ha haft 3 veckors lov.. fast med smärta och så.. men ändå ingen skola på 3 veckor efter det riktiga lovet! inte illa, men sen är jag tillbaka bättre än någonsin.. haha.
jag saknar min bästavän som är min hund! zelinn, min älskling! men hon har det bra, det vet jag!
jaja, nu ska jag väl ta och dricka lite vatten eller något.. man kan faktiskt leva på det :D jag är ett levande bevis!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: