Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

stinson

Kategori: +++



det här inlägget är till dig, stina haugland! så varsågod. bilden satt jag med i ungefär 20 minuter, så dålig är jag på att försöka rita.. och på datan, tragiskt. men en liten fin bild blev det!
jag vet inte riktigt vart jag ska börja med dig stina, dig lärde jag känna för över ett år sen! förra årets oktober. det första intrycket jag fick av dig var jaa äntligen en som mig! för du hoppade framför mig och cattis och skrek heeej! men sen insåg du att cattis inte var ensam utan hade den nya tjejen med sig, som var jag. men du slutade inte prata med mig för det. det var kul att du gjorde så, för det är så typiskt mig typ.. skönt att det fanns en till. jag vart lycklig! hihi. men du och jag kom riktigt bra överens med varandra! du spelade hockey och jag innebandy och jag hade äntligen någon som ville lyssna på mitt sportsnack! och jag på ditt.. vi umgicks mycket med varandra och självklart med våra andra fina vänner! men på något sätt så fann jag dig eftersom vi var mycket lika. dig kunde jag prata med och kan fortfarande prata med! det är lätt för jag vet att du lyssnar och gör allt du kan för att säga något eller göra något som gör det bättre. och jag är så svår, svårt och öppna mig och så för folk men du stod ut med mig. du gav inte upp hoppet och nu litar jag på dig hur mycket som helst och vet att jag kan vända mig till dig. som jag gör.. du säger alla rätta saker på något sätt. ja, jag tror jag kan sitta och skriva en bok om allt. vi har haft våra upp och ner gångar men alltid funnits för varandra. du är en underbar vän och jag hoppas att få behålla dig hela livet. alltid ha någon som förstår en och säger de sakerna man vill höra! du är grym stina.. mycket kärlek till dig, jag finns alltid för dig! jag älskar dig ♥

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gullfelle :D jag älskar dig!! <3

    2010-11-10 | 23:21:40
  • Världens kanske snyggaste kille säger:

    Schysst att jag får sånt här.........

    2010-11-17 | 18:09:23

Kommentera inlägget här: